Δευτέρα 23 Ιουλίου 2018

Το κορίτσι που αγαπούσε τα βιβλία

Καθώς λοιπόν διάβαζα κι έπινα καφέ, μου ήρθε η ιδέα να φτιάξω ένα bookblog προκειμένου να εκφράσω τις σκέψεις και τη λατρεία μου για τα βιβλία, τα βιβλιο-καφέ, τις βιβλιοθήκες, βιβλιοπωλεία, τις εκδόσεις και ο,τιδήποτε άλλο αφορά τη διττή υπόσταση του βιβλίου ως αντικείμενο και ως περιεχόμενο. Πριν περίπου δέκα ημέρες αποφάσισα για μια ακόμη φορά να επισκεφθώ τη δημόσια βιβλιοθήκη του τόπου όπου κατοικώ (μένω σε ένα πανέμορφο νησί... την Κέρκυρα!) κάνοντας έτσι ένα διάλειμμα από τη ρουτίνα μου. 
Διάβασμα στη βεράντα...
Καθώς χάζευα στο αναγνωστήριο όπου βρίσκεται η ελληνική και ξένη πεζογραφία, το βλέμμα μου έπεσε στα ράφια με τις νέες προσκτήσεις, και συγκεκριμένα σε ένα βιβλίο με τίτλο "Το κορίτσι που αγαπούσε τα βιβλία". Συγγραφέας η Βίβιαν Μάρκου. Εκδόσεις Ψυχογιός. Το εξώφυλλο, καταπληκτικό! Μια κοπέλα ντυμένη ρετρό, διαβάζει αφοσιωμένη ένα βιβλίο. Ξαφνικά ένιωσα σαν να απεικονίζομαι εγώ, ναι! σίγουρα θα μπορούσα να είμαι εγώ σκέφτηκα. Διάβασα την περίληψη στο οπισθόφυλλο, και φυσικά κατευθύνθηκα προς το γραφείο δανεισμού. Μετά από μια ώρα περίπου έφτασα σπίτι. 
Ξεκίνησα να διαβάζω. Το βιβλίο "έφυγε σαν νερό" μέσα σε δυο μέρες. Ταυτίστηκα τόσο πολύ με αυτή την ιστορία, η οποία αφορά μια κοπέλα που εργάζεται σε έναν μικρό ελληνικό εκδοτικό οίκο ως επιμελήτρια, και το όνειρό της ήταν να δημιουργήσει τον δικό της εκδοτικό οίκο - βιβλιοπωλείο (...η ταύτισή μου οφείλεται στο γεγονός ότι είμαι κι εγώ κατά μια έννοια επιμελήτρια για έναν εκδοτικό οίκο... επιμελούμαι ένα βιβλίο που έχω μεταφράσει, συμβαίνουν και αυτά). Δεν θα σας πω άλλα για την πλοκή του. Αξίζει να το διαβάσετε! 
Πρόκειται για ένα "ελαφρύ" και ευχάριστο μυθιστόρημα γύρω από το χώρο των εκδόσεων, τους συγγραφείς, τα βιβλία και όσους τα αγαπάνε, γραμμένο με τέτοιο τρόπο ώστε να κρατάει ζωντανό το ενδιαφέρον του αναγνώστη και να τον παρασύρει αυθόρμητα από σελίδα σε σελίδα. 


"Τα βιβλία υπήρξαν το διαβατήριο για την προσωπική μου ελευθερία"
                                                                                   - Όπρα Γουίνφρεϊ 



3 σχόλια:

  1. Ααχ, δεν βρίσκω πως να σου κάνω like στο άρθρο σου. Ίσως επειδή είμαι από wordpress ή δεν έχει το θέμα σου γενικά. Όπως και να έχει μου άρεσε! Ήθελα να σε ρωτήσω αν αξίζει μια βόλτα απ' την βιβλιοθήκη μας για νέα βιβλία ή έχει μόνο παλιά και ιστορικά;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ! (άργησα να δω το σχόλιο)! Μάλλον κάτι συμβαίνει με τη διαλειτουργικότητα wordpress και blogger! Καλά που το έγραψες.. να το ψάξω!

      Διαγραφή
    2. @matobookalo * Οχι μόνο! Η βιβλιοθήκη έχει απ' ολα!

      Διαγραφή

Πες μας τη γνώμη σου!