Δευτέρα 11 Ιουλίου 2022

Οι Αναμνήσεις της Ειμαρμένης - Ναυπλιώτης Μιχάλης

Κάθε τι στην ώρα του λένε! Το ίδιο λέω και εγώ για το διάβασμα. Ο τρόπος που διαβάζω τα βιβλία μου δεν είναι τυχαίος. Επιλέγω τα βιβλία μου συναισθηματικά. Όπως επίσης και τη σειρά που θα τα διαβάσω. Έτσι λοιπόν, άφησα για τώρα το καλοκαίρι ένα βιβλίο που είχα λάβει τον χειμώνα. Πιστεύω πως ήταν η πιο κατάλληλη εποχή για ένα τέτοιο ανάγνωσμα.

Πρόκειται για ένα βιβλίο με τίτλο «Οι Αναμνήσεις της Ειμαρμένης» του Μιχάλη Ναυπλιώτη από τις Εκδόσεις Διάπλαση.

Όπως πολλά από τα βιβλία μου έτσι και αυτό κατέφθασε ένα ωραίο πρωί στο σπίτι μου (αφού ο ίδιος ο συγγραφέας είχε την ευγενική καλοσύνη να μου το στείλει, και τον ευχαριστώ θερμά) με σκοπό να το διαβάσω και να σας το προτείνω!

Σύνοψη του βιβλίου:

Στο βιβλίο αυτό δεν θα διαβάσετε προσωπικές μου απόψεις για τα γεγονότα του 2127. Παραθέτω αναλλοίωτο πρωτογενές υλικό προερχόμενο από επιλεγμένες καταγραφές μου, με χρονολογική σειρά. Κάποιες αρχικές καταγραφές θα σας φέρουν σε επαφή με την κρυφή τεχνολογία που απολάμβαναν μόνο οι εκλεκτοί. Σταδιακά, βέβαια, οι καταγραφές επικεντρώνονται αποκλειστικά στους πρωταγωνιστές, στα μοιραία πρόσωπα που έπαιξαν σημαντικό ρόλο στις δραματικές εξελίξεις εκείνης της χρονιάς. Συν τοις άλλοις, θα βρείτε διάσπαρτες καταγραφές με κρατικά μυστικά που οφείλαμε να δώσουμε στη δημοσιότητα, καθώς και διαλόγους που φωτίζουν έναν κόσμο που κατέρρευσε. Οι εν λόγω πληροφορίες εύχομαι να σας φανούν χρήσιμες και να σας βοηθήσουν να λάβετε τις ενδεδειγμένες αποφάσεις στους δύσκολους καιρούς που έπονται. Και αυτό γιατί, όπως έλεγε και ο Ηγεμόνας, το πρόβλημα της ανθρωπότητας δεν ήταν ποτέ πολιτικό, οργανωτικό ή ιδεολογικό, αλλά βαθύτατα υπαρξιστικό.

Ονομάζομαι Κένεθ Μακγκρέγκορ και ήμουν μέχρι πρότινος υπουργός Πληροφοριών της Ευρωπαϊκής Αυτοκρατορίας. Αυτά είναι τα απόρρητα έγγραφα του 2127. Αυτό είναι το βιβλίο μου. (Από την παρουσίαση στο οπισθόφυλλο του βιβλίου.

Προσωπική άποψη:

Ομολογώ πως δεν είχα διαβάσει ξανά sci-fi μυθιστόρημα και μπορώ να πω πλέον ότι θα το εντάξω ως κατηγορία στις προτιμήσεις μου! Έχοντας ολοκληρώσει αυτή την ιδιαίτερη «ιδέα» που συνέλαβε ο συγγραφέας, πιστεύω ότι θα πρέπει να υπάρξει και δεύτερος τόμος, καθώς κατάφερε να μυήσει σε αυτό το πλαίσιο ακόμη και εμένα, που δεν είχα καμία επαφή με το είδος αυτό.

Ταξιδεύουμε στο μέλλον και μάλιστα στο 2027, όπου αν το καλοσκεφτούμε δεν απέχει και τόσο πολύ από το έτος που διανύουμε. Σύμφωνα με τη διορατική ματιά του συγγραφέα, οι αλλαγές που θα έχουν συμβεί θα είναι κοσμοϊστορικές. Η Αμερική όπου σήμερα αποτελεί μια από τις μεγάλες δυνάμεις στον κόσμο θα έχει καταστραφεί και η Ευρωπαϊκή Αυτοκρατορία θα βρίσκεται υπό το καθεστώς ενός Ηγεμόνα, ενώ η ζωή των κατοίκων θα καθορίζεται από σκληρούς κανόνες. Ίντριγκες,  μηχανορραφίες και εντάσεις οδηγούν στην αποκάλυψη ενός σημαντικού για την ανθρωπότητα μυστικού. Ποιο λέτε να είναι; Και τι επιπτώσεις θα έχει;  Η πλοκή και η ιδέα υφαίνεται σταδιακά και περίτεχνα γύρω από το πρόσωπο του Κένεθ Μακγκρέγκορ, ο οποίος μέχρι πρότινος ήταν Υπουργός Πληροφοριών της Ευρωπαϊκής Αυτοκρατορίας.

Η δομή του βιβλίου καθώς, ο τρόπος γραφής και η ροή των γεγονότων διευκολύνει πολύ την ανάγνωση και εξελίσσεται πιο γρήγορα απ’ όσο πιστεύει ο αναγνώστης. Η διαλεκτική αυτή μορφή είναι πρωτότυπη και δεν συναντάται συχνά σε μυθιστορήματα. Θεωρώ πως οι λάτρεις της sci-fi κατηγορίας θα το λατρέψουν!

Καλή μας εβδομάδα και καλή ανάγνωση!

Βρείτε το βιβλίο ΕΔΩ

Σ.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Πες μας τη γνώμη σου!