Παρασκευή 26 Οκτωβρίου 2018

Φίλοι, καφές κι ένα καλό βιβλίο αρκούν

Μετά από πολύ καιρό, χθες συναντήθηκα με δυο πολύ καλούς μου φίλους για ένα καφεδάκι. Η καθημερινότητά μου είναι πλέον αφιερωμένη κυρίως στη διατριβή μου, οπότε ο χρόνος μου για αναψυχή είναι όχι μόνο περιορισμένος αλλά και σχεδόν ανύπαρκτος! Δεν πειράζει όμως. Ενστερνίζομαι τη φράση "τα καλά κόποις κτώνται" και συνεχίζω αφοσιωμένη στο στόχο μου! 

Τι σου είναι οι φίλοι όμως ε; πέρα από αγάπη, κατανόηση και ποιοτικό χρόνο, γνωρίζουν και τα αναγνωστικά μας γούστα. Κάπως έτσι λοιπόν, μου έκαναν χθες δώρο ένα βιβλίο με τίτλο "Το Παρίσι είναι πάντα μια καλή ιδέα" (Paris is always a good idea... που βλέπουμε σε ένα σωρό fb covers και όχι μόνο!) του Νικολά Μπαρρό. 

Γάλλος συγγραφέας (1980), έχει σπουδάσει ρομανική φιλολογία στο Πανεπιστήμιο της Σορβόννης. Εργάστηκε σε βιβλιοπωλείο στο κέντρο του Παρισιού (Αχ! ζήλεψα) και δηλώνει φανατικός βιβλιοφάγος! Το πρώτο του μυθιστόρημα "Η Εποχή των Κερασιών" (το οποίο θα είναι η επόμενή μου αγορά) μεταφράστηκε σε 16 γλώσσες και απέσπασε επαινετικές κριτικές και πολύ θετικά σχόλια από το αναγνωστικό κοινό. 

Ανυπομονώ να ξεκινήσω το διάβασμα... και να αγοράσω το επόμενο βιβλίο! 

Προς το παρόν μυρίζομαι έρωτα, ευτράπελα και συμπτώσεις στην Πόλη του Φωτός! Για να δούμε...

Φυσικά θα ακολουθήσει και σχετικό review, εδώ στο Καφές και Βιβλία! 

Όμορφα φθινοπωρινά πρωινά... !


Μπαρρό, Νικολά (2018), Το Παρίσι είναι πάντα μια καλή ιδέα, Αθήνα: Εκδόσεις Πατάκη. 

Περισσότερα εδώ


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Πες μας τη γνώμη σου!